torsdag 4 november 2010

Fullt upp!

Tjo!

Ska gå en prommis längs Årstaviken nu, det är strålande solsken och humöret är på topp! :D

Igår fick jag äntligen träffa Andrea igen, supermysigt! =) resten av dagen försvann den också, fråga inte hur.. Men det gjorde den! Slocknade i soffan när jag tittade på TV igår kväll och vaknade upp runt halv 12 alldeles yr, nyvaken och med ont i nacken då jag måste ha somnat helt ihopknögglad :P

Ska försöka hinna ut till gamla jobbet idag och hälsa på alla goa gamlingarna =) Hoppas att alla fortfarande är i livet, vet inte riktigt hur jag kommer reagera annars och hoppas att jag slipper det!

Ikväll är det Bajen-H43 och jag har blivit inkallad att jobba! Gaaah! Kommer inte ihåg när ajg gjorde det senast :P Så det blir en reunion i kuren som kan kallas duga!

Ska fixa håret till imorn också! Avslöjar inte än vad jag ska vara, det får ni se imorn! =)

Nä, ut i solen var det ja! Sköt om er!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar