måndag 8 november 2010

Ny LP, nya tag!

Gomorron gomorron!

Ja, idag börjar andra LP:n i termin 3. Efter denna LP är vi klara med halva utbildningen och det är dags för praktik, helt sjukt! Ska ringa ett ställe på onsdag och förhoppningsvis spika praktiken då, får jag den platsen har jag chans att vara hemma i 5 veckor plus att jag kommer få en riktigt nice praktikplats inom öppen vård här uppe i Lule :)

Är lite osäker på vad dagen bjuder på. På förmiddagen har vi föreläsningar i 33:an, gissar att vi har andning och cirkulation och sånt. Massa termer som FVC och FEV1 överallt utan att man riktigt håller koll på vad de innebär. Det lyckades jag inte göra i T1 iaf, det var då vi läste det senast. Så förhoppningsvis kanske poletten kan trilla ner nu :P På eftermiddag har vi 34:an och äldre.

Tror inte det hinner bli nån träning idag vilket är lite surt, hade gärna kört spinning-75:an. Istället väntar alkoholutbildning, nåt som STUK fixar som jag och Julia ska gå på :)

Såg lite småsnuttar från EMA igår, älskar Eva Longorias passning till Lady Gaga då hon kom ut på sen i en skink-kostym :) Sen var det nice att 30 seconds to mars vann för bästa rock, Jossan nöjd :)

Nä, nu ska jag hoppa in i duschen och försöka vakna. Det är svinkallt i lägenheten och jag har absolut ingen lust att kliva upp.. :S

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar