måndag 29 november 2010

Fan, hinner inte bli sjuk!

Aj, jag har så sinnessjukt ont i min kropp så resulterar inte det här i en influensa vet jag inte vad som ska göra det :( Är osäker på om jag haft så här ont i kroppen orsakat av något annat än träning och skador.. Det smällde på bara nån timme :( Hinner inte bli sjuk, massa viktiga NPG-grejer och möten och grejer ju.. Och grupparbete. Och biljettförsäljning.. Sämst! Aj...

Dagen har förövrigt varit lång och spännande.. 4 pass med ett och samma ämne och en, enligt mig, katastrof till föreläsare... Intressant ämne dock! Var hos sjukgymnasten och blev rejält utknakad och fick både laser och ström och för en gångs skull beröm, underbart!

Efteråt hade vi intervjuer och ett kort möte med adeln, nu närmar det sig ÖPH-avgörandet! Dagens citat kom från Daniel; "I styrelsen sitter 80% killar och 100% män" och first runner up blev Bulan som kom med den härliga; "och så ska vi besluta om vi ska välja in Viking eller inte". Viking är adel och redan så invald man kan bli ;)

Nu ska jag försöka sova, ligger och skakar för att jag fryser trots att jag är under 3 täcken, en filt och ett överkast... Överlever jag natten är det ett mirakel, jag skojar inte..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar