måndag 1 november 2010

Domedagen!

Klarade jag sjuka Fiji själv ska man väl klara det här?

Japp, då kör vi! Det mesta i mitt huvud är blankt nu. jag är rejält nervös och känner verkligen av pressen. Hur ska man inte kunna göra det? Ja, men klarar ni inte den här tentan tappar ni klassen och ett halvårs studier. Hej hej!

Men jag kan bara göra mitt bästa och som jag och Lisa diskuterade igår; failar man så gör man det av två anledningar. Antingen för att man är för nervös och då sätter man omtentan för att man fått testa på examinationsformen och pressen en gång tidigare. Eller så failar man för att man helt enkelt inte kan tillräckligt mkt för att gå ut på praktik och då är det väl meant to be.

Har redan spelat Dimantle.Repair på repeat en 5-6 gånger i morse. Den gör mig lugn.

Jag kan grunderna och kan med hjälp av det susa iväg om det är något jag inte kommer på. Jag kan snacka och det är jag glad för. Jag är glad att den här examinationen är nu och inte för ett år sedan.

Efter tentan drar jag till STHLM, det är min morot just nu. Om jag nailar tentan kommer jag få en helt awesome vecka där. =)

Nä, nu drar jag på mig självförtroende-kostymen även om den för tillfället är fake. Jag drar på mig den och bara kör. KBK god damn it! Håll en tumme att jag sätter den och en annan tumme att jag får lateral epicondylit. Snälla du skäggiga man där upp, en liten sak kan du väl göra för mig denna kalla och halvsnöiga novemberdag?

Puss puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar