måndag 15 november 2010

Ny vecka, spännande vecka!

Gomorron!

Jossan var verkligen inte trött igår kväll, hade alldeles för mkt saker som snurrade runt i skallen iaf... Slutade med att jag somnade ett. Inte bra men vad kan man göra åt det nu? :P

Ny vecka idag som inleds efter lunch med föreläsning om cirkulation. Ett ämne där vi har noll åhörarkopior så det gäller verkligen att hänga med på föreläsningen! Förstår inte riktigt hur hon ska ha föreläsning utan PP eller OH men det lär visa sig :)

Ikväll är det narkotikaföreläsning som jag tyvärr redan hört, lite trist med samma föreläsningar igen.. Hoppas också på att få min nya dator idag så jag kan börja ladda in saker på den. Hade kontakt med Norton nu på morgonen och har fått en förnyelsekod så jag kan få över mitt gamla anti-virus till nya datorn, deras chat är ruggigt bra! Är fortfarande i chock efter servicen jag fick därifrån! :) Har hur som 467 dagar kvar så det var skönt att det gick att före över!

Vad resten av veckan bjuder på är lite halvluddigt för tillfället. Vi har lunchmöte med Hälso6 imorgon iaf för att diskutera julsittningen som nu äntligen blivit spikad :) Sen ska vi ha en miniöverlämning med Lotta och de gamla generalerna för att få veta lite mer om vad vi gett oss in på :P Vi kommer även få mer info gällande sökandet av våra ÖPH:s. Tror vi kan få ut affischer nu i veckan så förhoppningsvis börjar nomineringarna trilla in snart =)

Nä, nu ska jag koka gröt och plocka fram gamla goa Tortoran igen, ska läsa på om hjärtat =)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar