tisdag 2 november 2010

STHLM!

Tjo!

Snabb update så ni vet att jag lever =) Gick kanon att åka till hit igår, flyget lyckades åka in en kvart på typ en timmes resa, good job! Iofs tappade jag den kvarten i flygbussen som tog alldeles fantastiskt lång tid pga alla jäkla vägarbeten men jag brydde mig verkligen inte ett dugg. Var bara i sånt jäkla glädjerus efter tentan igår =)

På kvällen åt familjen mysig middag och efter det fikade jag med finaste och bästa Åsa, helt underbart att träffa henne igen :D

Idag vaknade jag 7.. hej hej sovmorgon när man äntligen har lite ledigt! Var ute och gick en långprommis runt på Söder, så härligt att bara traska runt där igen och känna sig hemma trots att man inte längre bor här. Traskade runt i ett par antika Nike Air Pegasus vilket är lite kul för det är den modellen jag har nu bara det att det här är morsans gamla 80-talspjucks ;)

Nu ska jag ut och göra stan. Ska fixa outfit till halloween och bara strosa och njuta av livet, för det gör jag verkligen just nu!

I eftermiddag kommer farmor så då ska vi mysa litegrann och ta igen lite förlorad tid. Sen blir det fiskgryta och getosttoast till middag, mmm!

Imorgon hoppas jag få träffa Andrea, har saknat henne massor! =)

Puss!

2 kommentarer:

  1. Allvarligt talat Josephine, de är INTE från 80-talet :(! Möjligen 2005 eller så, inte helt up to date men fullt dugliga :)

    SvaraRadera
  2. Livet leker! skönt att den där läsperioden är över :)

    SvaraRadera