söndag 7 november 2010

Pyssellördag och myssöndag

Ååh, jag hade en mkt härlig lördag igår! Först gick ssv jag och Jeppe prommis ner till vattnet. Efteråt hade jag en pyssellördag, jag gjorde hemmagjorda scheman för hela LP:n plus att jag läste igenom lite studiehandledningar till nya kurserna så nu börjar jag faktiskt få lite koll. Vet inte riktigt vad jag tycker om de nya kurserna. En del moment kan nog bli bra men jag tror det här kommer bli en LP som går långsamt, mkt pga att det är julen man väntar på. Och så tror jag att det kommer bli segt att plugga på det här under jullovet.. :S Vi kommer gå igenom andning och cirkulation vi redan tragglat oss igenom och så kommer det handla mkt om neurologi och motorisk kontroll som jag anar kommer bli klurigt.. Men det får bli en utmaning! :D

Sen på kvällen kollade vi på "Så mycket bättre", jäklar va bra det är! Igår var det Petters låtar de gjorde, Septembers tolkning var fånigt bra! Och Thomas di Levas bergklättring fick både mig och Jeppe att skratta gott :P

Snart ska jag möta Jeppe för en långprommis runt sjön. Har inte vågat kolla ut än idag men vågar gissa att det ligger kvar en hel del snö från igår :P Hoppas iaf på att det inte snöar när vi går :) Efteråt ska vi bygga snögubbe!

Ikväll ska jag träna, det blir spinning följt av gym överkropp om inget oförutsägbart inträffar. Efteråt blir det skypedejt med systeryster. Hon har mindre än en månad kvar in España och sen styr hon kosan mot Svea rike :)

Nä, nu kokar gröten! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar