onsdag 10 november 2010

Mayhem

Jag trodde 33:an skulle gå smärtfritt och bara flyta förbi då den är 2 futtiga hp. Jag hade fel. Andningen förstör allt, jag har riktigt stora problem med det. Dagens metodövning började väl helt ok 2 första passen, 3:e var en katastrof med total grillning där jag och Jeppe definitivt låg i toppen gällande kass koll och typ noll svar på lärarens frågor. Det kändes som att man skulle kunna allt om lungor och andning när man kom dit.. :S Det slutade iaf med att vi gjorde bort oss totalt och fick sitta där med skämshatten på. För att vi inte ligger på tentanivå till en vanligt metodövning. Mayhem...

Det känns väldigt tungt att plugga just nu trots att vi bara är 3 dagar in på LP:n.. Har bara lust att ligga i sängen och dega nu men ska plugga ändå. För min egen skull och för min familjs, släkts och mina vänners skull. ju mer jag pluggar nu desto mer tid får de med mig i jul och nyår :)

Ikväll väntar spinning, har så mkt saker resten av veckan så det blir träning idag. Punkt. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar