tisdag 30 november 2010

Fy fan..

Det här är inte lindrigt.. Den här natten var bland det värsta jag vart med om på länge.. Har haft feberfrossa och sjukt ont i hela kroppen och huvudet.. Tror inte jag fått många timmars sömn, känns inte som det iaf. Är glad att vi inte har jätteviktiga grejer i skolan idag, hade aldrig lyckats komma iväg.. Får hoppa på andra gruppen gällande barnhabiliteringen imorgon om jag mår bättre då. Det måste jag göra, vi ska skriva klart vår rapport, jag ska sälja biljetter till julsittningen, jag ska till sjukgymnasten och vi ska förmodligen ha möte för att besluta om ÖPH... Kass timing!

Ska försöka göra klart instuderingsfrågorna om äldre till seminariet på torsdag.. Hade skrivit svar på mer än hälften men lyckas inte hitta dem nu, hoppas och tror att de är på gamla datorn, ska försöka få igång den, pallar inte att skriva om allt.. Det mesta just nu handlar om inlämningar och seminarier, tentorna känns väldigt långt borta... Känns bra att de ligger efter jul, kommer vara här uppe typ 2 veckor innan tenta så det kommer lösa sig :)

Nä, nu ska jag försöka få lite plugg gjort och sen ska jag försöka rulla till Slemmis senare under dagen för att köpa alvedon, trodde jag hade det hemma men icke sa nicke. Hittade iaf en förpackning smärtstillande från mina öronproblem i Australien, good shit! :P

Puss!

1 kommentar: