tisdag 30 november 2010

Engelskatrassel och profeter

Haha, när man hittar ordet "trunk rotation" i en vetenskaplig artikel gällande träning för äldre och automatiskt och omedvetet översätter det till "snabelrotation", då vet man att man har feber ;)

Det plingade precis på dörren, gissa om man blir rädd när det ringer på dörren och man inte vet nån som ska komma hem till en.. Det var nåt religiöst tjafs igen och jag var hemskt otrevlig måste jag erkänna. Men de lyssnade inte när jag sa att det inte var nån idé att försöka få mig engagerad utan de bara fortsatte tjata.. De frågade vad det skulle innebära om det fanns en profet här på jorden och hur jag skulle förändras och gud vet vad.. Sa gång på gång att jag inte tror på sånt och till sist hänvisade jag till min granne och sa att han trodde mer på sånt. Då skrattade de och jag passade på att dra igen dörren.. Suck..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar