måndag 22 november 2010

Fin måndag

Tjo!

Ni får ursäkta att mitt bloggande är sjukt trist just nu, väldigt bildlöst och svart-vitt.. :( ska sno lite bilder från folks bloggar nån dag när jag orkar :P

Veckan har börjat helt okej, var hos sjukgymnasten imorse. Hon konstaterade som vanligt att min rygg är sämst... Inget nytt där.. Dock konstaterade hon också att mina diskar förmodligen trycker på en nerv vilket är vad som orsakat de utstrålningar jag haft, det var lite trist att höra då det är en ganska stor försämring.. :(

Lunchade med Julia och Viking och efter det hade vi lunchmöte med generalerna. Jag ringde lite ÖPH-nominerade och bokade intervjutider. Vi har första på onsdag, ska bli spännande :)

Efter lunch hade vi dugga som var toksoft, sen blev det föreläsning om neurologiska funktionsnedsättningar. Det märktes att jag hade läst på i förväg, kändes väldigt bra att ha koll på det mesta när man väl satt på föreläsning, duktig Jossan :)

Gick med Jeppe runt sjön och så avslutade vi kvällen med pannkakor och glass, så måndag! :D

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar