tisdag 23 november 2010

Lycklig!

Ååh, praktiken har löst sig! Hade timmar av meck på förmiddagen, är glad att föreläsningen var så pass ovärd som den var. Vet inte hur många samtal jag har ringt idag, himmel.. Nu har det iaf löst sig så att jag gör första praktikperioden här uppe i Lule på ett boende för människor med funktionshinder efter t.ex. stroke. Och så gör jag andra perioden i STHLM, och så kan det bli så att jag under den perioden får åka till Lule en eller två gånger men det hade jag förmodligen behövt redan som det var från början :) Ååh, ren och skär lycka! Det här har vart ett orosmoment ska gudarna veta, jag har vart orolig över att bli utkastad från NPG när jag fick fram hur det såg ut med platserna :S Men nu är det kirrat och jag ska börja andas :)

Ikväll väntar en massa ÖPH-intervjuer, spännande! :)

Imorgon väntar en dugga jag är fantastiskt oförberedd på, ännu mer spännande! :)

Livet är allt bra spännande just nu :P Nu - ryggrehab, kul jul! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar