måndag 15 november 2010

Underbara nya dator!

Tjolahopp!

Dagen har varit rätt händelserik och effektiv, ja, förutom morgonen då :P Var iaf bort till Slemmis och hämtade ut min nya dator som är alldeles underbar! Det är en 13,3 tums som bara väger typ 1,9 kg och alltså kommer funka utmärkt att släpa fram och tillbaka till skolan dag ut och dag in :D

Efter lunch hade vi 2 föreläsningspass om cirkulation, var rätt intressant faktiskt, tycker om hjärtat, det är en häftig och spännande manick :)

Sen mötte jag upp Jenny och Viktor i Källan och hämtade lakan med info om Julsittningen, de skulle hängas upp lite varstans i skolan :)

Efter det drog jag till STUK och käkade middag och sen hade vi narkotikaföreläsning, exakt samma vi hade innan Nolle-p och säkert kommer ha nu i år igen... Satt och sammanfattade föreläsningen och svarade på instuderingsfrågor iställer, mkt effektivt! :)

Nu ska jag gå och lägga mig, satsar på att orka upp till Fridas spinning imorn bitti klockan 7... Får se vad jag känner för det imorgon bitti när klockan ringer :S Det blir träning på kvällen iaf, kan mkt väl bli dubbelträning då om jag inte pallar morgonträningen :)

Nä, hare kanoners!

Nattinatti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar