tisdag 9 november 2010

Harmoni och tisdagsfunderingar

Jag har börjat lyssna på John ME igen, var riktigt längesen och jag har spenderat senaste timmen med att fundera över varför :P Tillsammans med de funderingarna har jag läst om äldre och postural kontroll. Och så har jag börjat längta till Valborg då jag har en stor majbrasa till hjälp för att bränna "Motor Control", den ligger def på min shitlist idag ;)

Annars lever livet, sitter i bibblan med dunjackan på för att det är så freezing jäkla kallt. Men jag är nöjd ändå för utomhus är det en aning kallare. Cirkus 7-8 minus skulle jag gissa.

Idag skriver Mr Asa tenta, har hållt mina tummar hela morgonen. =)

Nä, nu ska jag läsa om hur gammalt folk vajar då de står. Det är tydligen intressant att skriva om vajningens hastighet till och med. Tror den här boken går under det där amerikanska "författaren-får-cash-för-varje-skriven-sida"-idén ;)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar