tisdag 23 november 2010

ZzZzZzZz......

Sitter på föreläsning om palliativ vård. Det går långsamt, långsamt.. Trist med ett så intressant ämne..

Var uppe klockan 6 imorse, körde Fridas morgonspinning, kändes ruggigt bra faktiskt. Tror det är för att jag fick spinningförbud igår och insåg hur trist det hade varit utan det. Det kändes riktigt jäkla kul :D Kompenserade det rebelliska beteendet med att köra mina uppresningar, en gång direkt när jag vaknade och en gång direkt efter spinningen. Ska verkligen försöka göra de ordentligt nu, vet att jag måste göra det för att bli bättre..

Idag avgörs VFU:n, har praktikpanik så det står härliga till.. Hade det inte vart för NPG hade jag inte brytt mig, men nu spelar det roll.. Ska ge ringandet en sista chans i pausen, hoppet är det sista som överger människan. Har aldrig fått så här mkt nej i hela mitt liv, totalratad känner man sig :(

Ikväll väntar lussebulls- och pepparkaksbak med H6 och 6M, mysigt! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar