måndag 8 november 2010

Tacksamhet!

Tänkte köra lite tacksamhet a'la Mia Törnblom så här på måndagskvällen bara för att jag precis kom på hur glad jag är över det livet jag lever även om det ibland skiter sig totalt..

Jag är tacksam över min familj och släkt
Jag är tacksam över alla mina helt fantastiska vänner som finns där i vått och torrt
Jag är tacksam över att jag är frisk
Jag är tacksam över att jag får gå min drömutbildning
Jag är tacksam över att jag fått chansen att leva livet och testa vingarna genom diverse resor, såväl under lyckade som katastrofala strunder
Jag är tacksam över att jag har folk som tror på mig när jag själv inte gör det
Jag är tacksam över att jag får skratta varje dag, även om det är till följd av att jag klantat mig
Jag är tacksam över att jag har chansen att drömma om galna och spontana framtidsplaner
Jag är tacksam över att jag har börjat våga utmana mig själv och jag är tacksam över de som får mig att våga detta
Jag är tacksam över att jag får träna och slipper ha ont förutom då det är självförvållat och en följd av den ack så underbara träningen
Jag är tacksam över min spontanitet
Tål att upprepas; Jag är tacksam över alla jag har runt omkring mig!

Imorgon väntar instuderingsfrågor gällande motorisk kontroll hos äldre. Hade jag inte varit på ett sånt härligt glatt och tacksamt humör hade jag varit bitter och gnällt över det :P Sen ska jag promenixa med Jeppe till stan och ensam hem från stan, får bli morgondagens träning. På kvällen väntar mys/städ med Hälso6 :)

Natti natti!

1 kommentar:

  1. Jag är tacksam att jag har en sån klok dotter som jag dessutom får träffa på lördag. Kram!

    SvaraRadera