torsdag 17 februari 2011

Bakelibak!

Bakar chokladbollar med coachen, återkommer med update! =)

- UPDATE -

717 chokladbollar rullade och fixade till en massa kommande evenemang, numero uno är sista dan på praktiken imorn. Och ja, jag tar med chokladbollar och bjuder på. Palla baka med jäst och ugn och skit!

Avslutade en del patientfall idag, hade lite personalutbildningar och sluttester. Imrogon är ssv sista dagen och det känns ganska bra, känner att jag testat på det här nu och är redo för nästa ställe och nya utmaningar. Fick mitt betyg för den här praktikperioden också, ett tjusigt litet VG =) Slutbedömning har jag inte fått än och betyget fick jag via telefon. Men jag skulle ish få veta imorn vad jag har gjort bra och vad jag kan göra bättre. Ish. Och så pratade jag med mormor på väg hem från praktiken, det gjorde mig glader! :D

Nu ska jag sova, blev inte mkt sömn i natt.. Nicole skrattade ganska gott när jag skulle hämta ut min klädback för att börja packa men istället öppnade frysen och funderade på vad det var jag skulle hämta ;) Och nån packning blev det ju inte... Och tvätten är glömd i tvättstugen.. Funtar på att hämta den imorn istället. Iofs bara -27 grader nu. Nja, den kan ligga där till imorn :)

Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar