torsdag 3 februari 2011

Long time no writing

Yo yo yo!

Jag lever även om man kanske inte tror det av bloggandet att döma. Fullt ös! Igår hade jag egna patienter på praktiken, gick 3 1/2 fram och tillbaka till alla ställen, shoppade en hel del kläder, tränade bodybalance med Lisa och bakade en gigantisk morotskaka med den sistnämnde samt Nicole.

I morse var jag med på en bassängträning, kommer förmodligen få plaska med den patienten om två veckor. Sen skrev jag lite journaler och jobbade med en överrapportering ett tag. På eftermiddagen åkte vi runt AT:erna till en massa olika ställen och så avslutade jag och min handledare ute hos en av mina egna patienter där han fick se hur vi jobbar tillsammans och så gjorde jag lite extra tester till min examinationsuppgift.

Nu på kvällen hade vi utvärderingsmöte med NPG gällande lilla Nolle-p. Nu äter jag bär och ska fixa en uppgift till en av mina egna patienter imorgon. Första gången jag drar till henne ensam, lär bli en hel del utbildning med personalen också, spännande! :)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar