söndag 13 februari 2011

Och Jossan hon e tlött, tlöööött

Jossan har sovit 4 timmar, vart på möten hela eftermiddagen och sitter nu och skriver på examinationsrapporter.. Ni kan ju gissa hur bra det går? Dåligt? Ha, där hade ni fel! Det går helt sjukt bra och Jossan är nästan klar! Yeay! =)

Hade en härlig festkväll igår, först förfest med Lisa och Nicole där vi kollade melodifestivalen, åt misslyckat poppade popcorn, byggde spellistor, spelade Mario Kart och taggade för STUK. Var bara på STUK typ 1 1/2 timme men hade kul där också, träffade en massa härligt folk, många som jag inte träffat på bra länge =)

Hann se andra halvlek mellan Bajen och Lindesberg på tv, Albin var ruggigt bra, 12 mål på 16 avslut!

Nu ska jag förbereda mig för morgondagen, börjar dagen med en egen patient som jag ska träna. Jag ska även köra en överrapportering till personal på plats så att träningen kan fortsätta även då inte jag är kvar =) Kom precis på att jag måste börja packa snart också, STHLM om en vecka!

Nu ska jag föra in lite grejer i min kalender och sen släcks lampan!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar