måndag 28 februari 2011

Glädje och framsteg

Ojojoj, Josselijoss är slut å så slut! Men lycklig! Kom med på dansstepen och körde totalt slut på mig själv! Det var bastuvarmt i salen också så blev helt sjöblöt av svett. Jag var lost många gånger men hade lika kul ändå! :D

Praktiken gick bra idag, hade mina två första egna inskrivningar. Fick frågan om jag ville gå in och påbörja lite smått med en anamnes men jag körde på med allting, riktigt kul! =) Sen var det lite möte och liggande höftträning och lite mer smått och gott!

Imorgon börjar dagen med provtagning på fastande mage, två onda ting i ett... Förhoppningsvis kan det ge lite svar om det innebär att jag måste käka de där jäkla järntabletterna i 2 månader.. :S

Nä, nu rundar jag av dagen! Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar