fredag 18 februari 2011

Over and out!

Tjo!

Första halvan av praktiken är avklarad, bara svosch sa det! Det har varit lite blandade känslor men avslutningen blev bra iaf men en lyckad journalskrivning och bra sista patientbesök och sluttester. Fick dock lite panik då vi hade slutbedömningssamtal och jag insåg att han hade räknat fel på 10 och 11. Så från VG:et som jag hade igår var jag hux flux nere på ett G. Det sjuka var att han inte hade märkt det själv så jag grävde lite min egen grav... Min handledare sa att det var upp till mig just då om jag skulle gå därifrån med ett G eller ett VG, jag skulle alltså höja en av kriterierna genom att argumentera för mig själv. Brainfreeze! Men efter en svept kopp kaffe och lite betänketid klarade jag det :)

Känns trist att lämna vissa patienter, sepciellt de man bara vill fortsätta jobba med och de där man ser en utvecklingspotential. jag har ju startat nåt nu och så bara slutar man utan att fullfölja.. Sämst. Men det känns lite skönt också att det är avklarat, vill ha nya uppgifter nu! :)

Nu ska jag försöka packa lite grann och sen tror jag att det blir träning. Men innan jag gör nånting ska jag ligga i sängen i 10 minuter och bara titta upp i taket och inte göra nånting, det är guld värt! :)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar