tisdag 1 februari 2011

Today is the day to be judge

Gomorron gomorron!

Jossan gjorde bort sig totalt igår under andra träningspasset men jag orkade faktiskt inte bry mig, jag bara körde på! :D På kvällen blev det en dansaerobics med Sofie, hon är ruggigt duktig! Hon hade varit på Nike Convention nu i helgen och gått på typ alla dansklasser hon lyckades hitta, bl.a. hade hon gått på Robert Sörensens. Blev lite avis men snart är jag i STHLM och kan gå på hans pass igen, längtar! Där kan vi snacka träningsglädje!

Idag lär vi en lång dag så jag sovit rätt kasst pga ryggen. Har vilovärk i längrygg och uppåt bröstryggen och så har jag börjat få utstrålningar igen vilket jag helst hade sluppit... Men men, jag ska inte klaga. Ett par koppar kaffe och sen är jag på banan igen! Ska hem till egen patient nu på morgonen och efter det har jag och Tobbe mittbedmömningssamtal. Halt sjukt att det redan gått halva första perioden!

Eftermiddagen är oklart hur den ser ut, men ikväll väntar iaf möten, först med Hälso6 och sen första infomötet för phösarna inför Nolle-p 2011 :D:D

Nu ska jag hoppa in i duschen!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar