lördag 12 februari 2011

Mot pulkabacken!

Gomorron!

Ännu en helg full med skoj väntar! Nu ska jag snart iväg och möta upp Hälso6 och efter det ska vi dra iväg mot Ormberget och åka pulka! S.No.P.P (Sverige nordligaste pulkapartaj) väntar, det är D6:s arrangemang, ska bli kul! :D Sen ska vi dra till källan och kasta ut lite gammalt folk och hatta in lite nytt!

Ikväll får vi se vart vi hamnar. Har fantastiskt ont i huvudet så är osäker på om det blir party.. En tjejkväll blir det iaf men melodifestival om jag får bestämma! =)

Igår hade jag en miniexamination på VFU:n, min handledare var med på ett patientbesök och fick se hur jag arbetade med den patienten samt personal på boendet. Gick bra! På kvällen var jag och Nicole hembjudna till Amanda för Let's Dance och semlor, mumsigt! Tack så mycket Amanda!

Nu ska jag pulsa på mig en massa kläder, minus 19 grader senast jag kollade... Overall, väst och moonbootsen åker på! =)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar