torsdag 24 februari 2011

Surt!

Först av allt; Igetoft for president! Han är en magisk instruktör, så jävla roliga pass han fixar ihop! Roligt också att han kände igen mig och kommenterade att det var ett tag sen jag var på hans pass, tror det var i somras senast det begav sig =)

Praktiken rullade på som vanligt, vi blev frisläppta på morgonen och fick röra sig fritt över hela huset :) Efter praktiken åkte jag till Södertappen för att lämna blod. De valde att ta ett prov innan för att kolla mitt blodvärde och det var så lågt att jag inte fick lämna. Blev istället tillsagd att gå till läkare och lämna fler prov. Och så får jag inte lämna blod förrän i jul... Surt...

Har en slappiskväll nu, är trött.. Blir att kolla lite gamla "Halv åtta"-avsnitt och sen krypa till kojs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar