söndag 27 februari 2011

Sunday hasn't been a funday

Hola amigos!

Och så vart det söndag igen, tänk att man får för sig varje heög att det kommer dröja innan det blir söndag och så helt plötsligt är söndagskvällen där och knackar på dörren.. Och den här helgen fick jag ju t.o.m 3 dagars helg iom fredagen :P Aja, ser iaf fram emot imorgon och det är ju inte alla måndagar man känner så om :)

Dagen har bestått av en prommis, slappande, sy lite tygmärken och NPG-stormöte. That's it. Kände inte att jag behövde göra nåt mer än så =) Nu på kvällskvisten pratade jag nästan en timme med coachen, mysigt! :) 4 veckor går snabbt! :)

Nu tror jag att jag ska ta mig ett varmt bad, man måste passa på när man är hemma :P Min rygg är katastrofal efter att ha legat i sängen i 2 dagar så tänkte värma upp den lite med ett bad och sen köra lite ryggrehab. Eller nä, nu ljög jag. :P

Och stackars pappsen, han har blivit sjuk han också, riktigt sjuk :( Stackarn, tog hand om mig och så blev han sjuk själv.. Aja, försöker passa upp lite på honom så han blir piggis =) Har dock aldrig sett pappa såhär ynklig tidigare, lite roligt mellan varven man tycker synd om honom :P

Ska hålla tummarna hela dagen imorgon för att jag kommer med på Roberts dansstep. Nummer 9 nu!!

Och så har jag planer på att gå och se Nikola Sarcevic på ST 18:e mars, skulle vara awesome, han är grym! =)

Natti natti!

1 kommentar: