lördag 19 februari 2011

The boy in the striped pyjamas

Det heter filmen jag kollar på nu, riktigt bra men hemsk också... Har tagit en packningspaus då jag inte kom nån vart riktigt, svårt att veta vad som ska med hem för 5 veckor när man inte riktigt vet vad det kommer bli för väder.

Tror jag gjorde nåt dumt med mitt knä på lockingen igår... Det högg till och nu gör det ont när jag börjer det, ganska lik känslan jag hade senast... Gjorde ett McMurrays på mig själv, positivt som bara den, jäklar vad det knäppte :P Sen gjorde jag ett McMurrays på andra knät för att jämflra. Positivt där också. Så antingen har jag skadade menisker i båda knäna eller så är det nog bara nåt tillfälligt ont :)

Snart ska jag iväg och käka lunch med coachen på UNIK, blir mys! Ikväll väntar middag och schlager med Emmy, Jenny, Sandra och hennes pojkvän Robert. Blir en bra sistakväll!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar