måndag 7 februari 2011

Trött och smärtpåverkad...

Nä, ingen bra start på veckan. Vaknade imorse och var helt säker på at jag hade drömt om att klockan ringde, så trött var jag. Var helt säker på att klockan var max 3-4 på morgonen men nädå, den stod på 7 och dags att gå upp. Då kom problem nummer två, hade så ont i ryggen att jag funderade på hur jag skulle komma ur sängen... Det blev en klassisk rullning ner på golvet och efter att jag hade rört lite på mig kunde jag ta mig fram. Hade på min thailandssalva (ish tigerbalsam gånger 10) på i stort sett hela ryggen men glömde bort att tvätta händerna så fick in lite guck i ögat. Det kändes.. Dagen för övrigt har gått snabbt trots att vi haft en "inne-dag" idag, alltså inga patienter utan bara journalföring samt läsa på om olika dagnoser, behandlingar och tillstånd.

Hade tänkt träna ikväll men tror inte det är en bra idé, hade utan någon som helst svårighet kunnat somna på studs. Och så har jag ont i magen också. Nä, jag säger godnatt för dagen och så kör vi på en bättre dag imorgon istället =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar