onsdag 16 februari 2011

Now isn't the right time for second thoughts...

Blev ingen slutbedömning idag, får se om det blir nån över huvudtaget eller om jag bara får mitt betyg hux flux, verkar inte finnas tid för nån... Dålig dag på praktiken, en massa tankar och funderingar som inte ska finnas där. Blir obeskrivligt frustrerad när jag inte fattar. Funderar på om jag ska fatta. Ska jag det? Funderar på vad jag ska fatta. Vad ska jag egentligen fatta? Funderar på om jag pluggar rätt? Pluggar jag rätt?

Nä, vill till STHLM och Årstaviken. Vill att det ska vara en massa plusgrader så jag kan sitta där i flera timmar och bara vänta på att magkänslan ska bestämma. Det gör den där. Det är en magisk plats att få magkänslor på. Tror jag ska packa ner täckbrallorna när jag ska ner till STHLM nu i helgen. Tror jag ska trotsa minusgraderna och gå dit och sitta i ett par timmar hur kallt det än är.

SÄMST!

1 kommentar:

  1. Klart du pluggar rätt ;) du kommer bli bäst som sjukgymnast! Sen behöver det ju inte handla om psykiatripatienter

    SvaraRadera