tisdag 1 februari 2011

BAM!

Ojoj, awesome dag! Började med egen patient där träningen gick kanon. Utförde en del nya tester också och fick prova på lite ny träning jag trodde skulle vara svårt att få till, men det gick!

När jag kom till fyren hade vi mittbedömningssamtal där jag fick lite kritik. Och envis som jag är gav tog jag till mig och gav mig fan på att ge svar på tal. Det gjorde jag en halvtimme senare, med besked. BAM! (på sant Kodjo Akolor-vis). Tror min handledare vart lite chockad, fick iaf kommentaren "full pott" efteråt och en rejält förvånad handledare. Och så hade min handledare också fått rapporter från personalen på dagsverksamheten jag var på igår och de hade varit jäätenöjda med mig. Hade sgat att jag hade ett bra bemötande och en bra padagogik. Lite läskigt att nu veta om att man granskas även om inte handledaren är med ;-) Men nu är det roligt! :D

Morgondagen består av träning av patienter, byggande av träningsprogram, töjning av patienter och egen träning. Sen får vi se vad kvällen bjuder på =)

Hare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar