fredag 11 februari 2011

Suck

Nu när jag äntligen hade ett par lediga minuter på morgonen att betala räkningar och andra diverse saker svarar datorn med att ha fått nån sorts virus.. Orkar inte mer.. Har på nåt magiskt sätt lyckats eliminera det tror jag, häll gärna en tumme won't you? =)

Ska strax iväg till praktiken, skulle ha haft slutbedömning med Daina idag men varken min handledare eller jag var särskilt sugen på det så jag tror vi ställer in med nån fin anledning :P

Var iväg igår från kvart i åtta på morgonen till kvart över åtta på kvällen så somnade som en stock igår efter att ha avslutat allt. Vi hade vårt första LS-NPG-möte med fokus på Nolle-p och det kändes väldigt bra! Kollade livesändnigen från Tahirir-torget innan jag gick och la mig. Hemskt... Kollade precis då Mubarak avslöjade att han inte skulle avgå. Helt sjukt mycket folk som är involverade och engagerade. Känns som att det snart kommer bli rätt våldsamt.. :(

Visst ja, träffade på två älgar igår på väg till praktiken! En mammaälg och en bebisälg, helt sjukt att bara se de sådär mitt ute i naturen rätt nära stan =)

Nä, time to go! Ikväll ävntar fredagsmys!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar