söndag 20 februari 2011

Mot STHLM!

Gomorron gomorron!

Gårdagskvällen var helt fantastisk, helt perfekt! En massa tacos med alla tillbehör man kan tänka sig och så morotskaka och kaffe till efterrätt. Den hade Jenny lyckats underbart bra med! Tror det var första gången jag fick kaffe serverat till efterrätt hemma hos en jämngammal kompis, vuxenpoäng? Kanske inte till mig men helt klart till Jenny som serverade det! :) Vi kollade melodifestivalen och hade bara allmänt kul, lyckad kväll!

Nu på morgonen har jag förbannat mig över att jag inte gjorde mer igår... Min byrå gick sönder i natt, botten på lådan där jag har alla skafferigrejer höll inte längre utan smällde rätt högt mitt i natten.. Så det har tagit sin lilla tid att fixa det... Men packningen är klar och av lägenhetensstädningen är det bara dammsugningen kvar! Nicole svängde precis förbi och sa hejdå en sista gång, kommer bli tomt de här 5 veckorna.. :( Men hon fick iaf med sig en massa tidningar att ha på sina bussresor till Kalix så hon såg ganska glad ut =)

Nu ska jag ta mig en sväng med dammsugarn och slänga lite sopor innan taxin kommer vid ett-tiden, ja, jag var lat nog att beställa en den här gången. Spec efter allt elände senast :P

Hare!

1 kommentar:

  1. Ja jag blev superglad för tidningarna :D Simon lämnade kvar hundraåringen också så nu har jag massor att läsa!

    SvaraRadera