onsdag 9 februari 2011

Hej och hopp!

I'm alive men bloggar sämst för tillfället, det är ganska lågt prioriterat för tillfället.. Var inte inne på VFU:n igår, hade en egen patient, ett inställt patientbesök och på eftermiddagen satt jag och snickrade på träningsprogram och rapporter. På eftermiddagen drog jag in till STUK där vi hade vår städdag för vad vi missade i lördags. Det tog sin lilla tid men vi fick en smarrig lasagne till middag, det var en med kronärtskocka och fetaost, mums!

Nu är jag trött och ska snart rulla iväg till praktiken. Har ett eget patientbesök samt en forundersökning idag. Hatar foten, finns alldeles för mycket småben och småleder... Och så vet jag inte alls vilken patient det är så det är svårt att veta hur man ska lägga upp undersökningen..

Avslutar med en limerick och hoppas att Lisa hakar på, det blir en kass en då jag precis kom på den;

Det var en man från korea
Hans två ögon var väldigt snea
Han åt nudlar nästan varje dag
Och spelade i Busan I'Parks lag
Och till middag åt han kött me bea

Ja, jag har precis vaknat så ni får ta den för vad den är ;-)

Ikväll väntar STUK-jobb, ska servera på TKL:s upptakt, men bara en rätt så det lär gå ganska snabbt =)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar