lördag 26 februari 2011

GTL

Är det nån där ute som hört talas om det uttrycket? Sett det i bloggvärlden och det står tydligen för Gym, Tanning, Laundry. "Blev ingen GTL idag", "Kör på en GTL idag som många andra lördagar". Är det vanligt förekommande? Kanske skulle testa :)

Dagen har inte bestått av mycket, därav det kassa bloggandet. Mådde bättre under dagen men nu mår jag halvkasst igen.. Känns ungefär som när man vaknar upp ur narkos, lite halvsuddigt, yrt, illamående, huvudvärk och en allmän känsla av att bara vilja somna om och vakna upp och må bättre. Det som är bättre nu är att det inte står nån annoying sjuksyrra precis vid ansiktet och säger till en att man ska öppna ögonen och inte somna. Det får jag ju faktiskt göra nu, kanske skulle göra det?

Jag och sis gick en mysig prommis på isen i solen. Jag färgade och klippte mitt hår. Jag glömde att sätta på extramunstycket på hårtrimmern så det blev kort, väldigt mycket kortare än resten vilket innebar att jag var tvungen att kapa resten lika mycket. Men det är bara hår. Var nära att färga det mörkbrunt idag. Kan mycket väl bli nästa gång, spännande! ;)

Nä, nu ramlar ögonlocken ihop. Och jag njuter av att höra 30 seconds to mars istället för ssk Nygård som jag hade så roligt åt senast jag opererades. Spec efter att ha varit kaxig och sagt att första sprutan lugnande medel "inte kändes nåt speciellt" och fick en till. Så fnissig har jag aldrig varit. Och ssk Nygård, stackars kvinna, hon kan inte ha haft det lätt :P

Nä, nu alvedonflummar jag!

Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar