måndag 31 januari 2011

Framsteg och go känsla

Jag tror det var bra att jag skrev det jag skrev igår. Det gick väldigt väldigt bra för mig nu på förmiddagen :) Har en riktigt bra känsla och det känns verkligen som att jag gjorde ett bra jobb och min insats kändes uppskattad, kul! Tränade med tre killar på Björkskatan och när jag frågade efteråt vad de tyckte om det fick jag reaktioner som "toppen" och "kul" och "på onsdag tränar vi igen!" som svar =)

Nu bygger jag träningsprogram innan jag ska iväg till nästa grupp, då ska jag till ett gruppboende och börja klura kring träning där. Är lite mer inne på sittgympa och flås där men tänkte försöka få in lite funktionell styrka också =)

Nä, nu ska jag brottas lite mer med ExorLive. Tycker inte om det men physiotools är ännu sämre... :/

Pussar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar