måndag 26 april 2010

Basal kroppskännedom är avslappnande....

Tjo!

Kom precis hem från stan, var där och hämtade min cykel som vart på lagning.. Kom hem 378 spänn fattigare.. Vilket rån! För ett hjul?! Lika mkt som cykeln.. Aja, nu har jag en cykel med förmodligen det snyggaste bakhjulet i hela Lule ;-) Dock väldigt olikt det främre men nä, jag orkar inte bry mig..

Dagen har vart ok, vi hade först föreläsning i basal kroppskännedom och sedan skulle vi testa på det i praktiken.. Där gick det lite snett.. Vi körde stående först och efter ett tag skulle vi köra lite övningar liggandes.. Vem tror ni somnade? Och tydligen snarkade enligt vittnesuppgifter från flera håll.. :S Jaja, får skylla på min konstanta trötthet, jag bjuder på den.. Det var iaf ett par minuters mycket, mycket skön sömn! Jobbigt nog missade jag ju alla liggande övningar men de får nån lära mig =)

Skulle ha kört afro ikväll men de har vikarie idag igen och hon var långt ifrån kul.. Så det bli årets första grillning med Jeppe istället! =) Vädret är sådär men vi ska nog bli varma av röken =)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar