fredag 30 april 2010

Linne och kjol

Bara för att göra Lule-människorna avis måste det ju självklart skrivas här på bloggen att jag idag satt ute på altanen på landet i kjol och linne! Samtidigt som jag pratade med Jeppsson som berättade att det tidigare under dagen snöat i Lule. Kan inte låta bli att le lite grann =) Dock vet jag ju att jag ska tillbaka upp om bara ett par dar så jag kanske inte ska säga för mycket..

Har vart ute på landet hela dan, suttit ute på altanen och pluggat lite och fixat lite med min overall =) Var över till mormor och Gunilla en sväng också =) När vi kom hem hade pappa fixat underbar middag, färsk pasta med nån sorts egenkomponerad spenat- och ricottasås, mums!

Jag är helt slut, känns som att jag är igång hela dagarna och helgen blir inget undantag! Imorgon ska jag träffa min älskade mor Inge aka Mr Asa för en fika och efter det väntar mördarpasset numero uno! 90 jävla minuter spinning med Glenn.. Usch, mår lite illa redan men jag har gett mig faan på att det ska gå! Det finns inget annat!
På söndag ska jag och Gabbi äta frullebuffé på Café String och på kvällen har syster sin studentskiva =)

Visst ja, lyckades som genom nåt sorts mirakel klara handkirurgin! Helt galet, tror fortfarande inte riktigt jag fattat det.. Kommer nog ta ett par dar men det känns otroligt skönt! Nu ska jag bara köra järnet sista månaden och sätta sista tentan också, det SKA gå och det KOMMER gå!

Saknar verkligen Lule och framförallt alla i Lule.. Lule är hemma nu, det spelar inegn roll att jag bott där i 8 månader och i STHLM i 20 år. Lule är hemma och Lule-människorna är familjen. Ni är helt underbara! Hoppas ni vet om det, allihopa!

Det var nog allt för nu! Over and out! Pusspuss!

2 kommentarer:

  1. Vi älskar dig med! Men efter att ha fått veta om att du har suttit ute i kjol så vet jag inte om du är lika varmt välkommen tillbaka :P Miss ya! Köss!

    SvaraRadera
  2. Jag vill också ha sol o varmt!! Fuskigt värre! Men du är fortfarande så välkommen hem igen ;)

    SvaraRadera