torsdag 22 april 2010

Seg torsdag

Gaah, fattar verkligen inte varför jag är så trött! Helt sjukt.. Iofs sover jag inte kanonbra, men nu i natt sova jag drygt 9 timmar men vaknar ändå upp helt toktrött.. Skickade 7 liter iskallt vatten på ansiktet och drog ut på en morgonpromenix i solen men nä, inte ens det hjälpte.. :( Nu på förmiddagen har jag varvat Halv åtta hos mig på webben med att skriva sammanfattning i neuropsykologin. Var inte med på de föreläsningarna och har sjukt svårt att fatta genom att bara kolla på åhörarkopiorna. Har fått Sofias anteckningar också men det är svårt ändå, tusen tack ändå!! =)

Spinningen igår var kul men ruggigt tuff, det var jag iofs inställd på redan innan.. Åt middag alldeles för tätt inpå då jag satt lite för länge i bibblan.. Det var spykänsla från minut ett ska erkännas.. Jag hade en klar väg ut från salen utstakad och var nära att gå den till mötes ett antal gånger.. :S Huva.. Men men, det klarades och var ritkigt skönt efteråt!

Efter passet gick jag och Jeppsson hem till henne och hade onsdagsmys och kollade Draknästet!

Nu är det dubbelföreläsning i barnneurologi som gäller, segt.. Hoppas på bättre föreläsningar än senast, datorn hänger med ifall det spårar totalt..

Får se om det blir träning ikväll. Fick en liten utskällning av min sjukgymnast igår för att jag inte hade skött träningen för ryggen så som jag borde.. Jag vet att jag ska göra det för min skull men det är svårt att ta sig tid när det finns en massa andra saker man hellre vill göra på gymmet!

Nä, nu ska jag borsta gaddarna för snart kommer Jeppe och plockar upp mig för en gångs skull, brukar va tvärtom! Spännande! ;-) Åt tacos till lunch så nu är man mätt och belåten! =)

Imrogon blir en underbar dag, skvallrar mer om det ikväll! =)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar