tisdag 27 april 2010

Slut, slut, slut och så lite mera slut!

Ujuj, träningen tog verkligen knäcken på mig idag! Jag körde intervaller på löpband för första gången sen i julas.. körde 10 stycken 2-minutare på nivå 12 och efteråt var det lite vingligt.. ;-) Var dock tvungen att köra mitt ryggprogram på gymmet efteråt, och efter det vinglade det definitivt.. benen var som gelé och jag var lite lätt illamående.. :S Fick sällskap av Sofia som kört Cardio Crossfit och var om möjligt ännu mer slut, det kändes bra ;-)

Nu sitter vi i ljusgården och har kollapsat i en soffa i väntan på phösarmöte som börjar om nån timme.. Det är knäpptyst och jag tror vi båda två känner att inget behöver sägas.. Det är en ansträngning att öppna munnen och varje ansträngning i nuläget är en ansträngning för mycket.. Gaah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar