fredag 23 april 2010

Lyxdag på ingång!

Åååh, idag kommer bli en helt fantastisk dag, helt utan pluggande! Jag och Sofia aka Simon ska ha en lyxdag!

Vi ska mötas snart och käka lunch på panik-Unik, de har lammfärsburgare i pitabröd med hummus och tsatziki, det blir!

Efter det ska vi in till stan, jag ska först och främst lämna in min cykel på lagning, den har rejäl punka på bakhjulet.. :( Sen ska det shoppas! Jag har spanat in en klänning på Lindex som jag ska försöka få tag i! =)

Vad kvällen bjuder på vette 17, skulle inte ha nåt emot lugnt tv-mys! Hade torsdagsmys igår efter en dag full med pluggande och föreläsningar.. Käkade en übersmarrig sallad med köttfärs och avokado och sen gjorde jag en liten äppelpaj till efterrätt =) Sen blev det sängen och tv:n hela kvällen, underbart!

Nä, nu ska jag få på mig lite kläder och sen ut i det härliga vårvädret!

Har ni fortfarande snöblandat regn i STHLM? Kanske inte vill hem trots allt ;-)

1 kommentar:

  1. Nu har vi SOL!!!! På söndag ska det bli 15 grader varmt, det du.
    Ha en bra helg, kram till dig! I kväll ska jag till Tures familj på middag och kolla in Rut och Edit, spännande.
    I morgon ska jag och Johanna gå på Dramaten och se Pygmalion.

    SvaraRadera