söndag 18 april 2010

Underbar kväll

Åååh, hade en så himla mysig kväll igår med Nicole och Anna! Vi var hemma hos mig och spelade både Yatzy och Plump och så satt vi bara och snackade, en riktig tjejkväll med andra ord! Vi körde ett lite miniknytis också så mätta och belåtna var vi nog allihopa!

Min förkylning har slagit till på allvar nu tyvärr.. Tror inte jag har feber men känner mig fortfarande väldigt tung i huvudet och har lite ont i kroppen men snörvlandet är värst ändå.. Fan, jag som vill träna, träna, träna ju! Igår snöade det i stort sett hela eftermiddagen och kvällen så nu ligger det än en gång mängder med snö på backen.. :( Ska trotsa detta och bege mig ut på en morgonpromenix, det får nog räcka som "träning" idag.. Ska försöka få tag på en ledig tvättmaskin också och få lite kläder tvättade! Sen blir det matlagning och kanske joina tjejorna när de massagetränar för att få lite sällskap :)

Höres!

1 kommentar: