torsdag 29 april 2010

Fullt ös medvetslös!

Ojoj, full fart här!

Träffen med arbetsgivaren gick kanon, hon verkade mycket mycket nöjd med mig så nu har jag garanterat jobb i sommar och hon skulle se till att jag fick jobba rätt många veckor =) Äldreboendet verkar vara kanon, låg jättefint till och det ska nog gå kanon! Jag kommer förmodligen inte behöva jobba med de äldre som har demens utan bara med de som är lite mer klara.. Känns bra!

Jag har fixat tyg till mina overallsbokstäver också! Hittade ett som blir grymt bra, lite glitter och glamour ska man ha! Sen har jag pratat med farmor och jag ska till henne på måndag och få hjälp med att få dit bokstäverna på overallen =)

Efter lite strosande i stan drog jag till Skanstull och lämnade blod =) När jag ligger där och precis fått nålen instucken i mig säger den lilla gulliga sjuksköterskan allt som jag redan vet, att jag ska dricka ordentligt, säga till om jag blir yr.. bla bla bla.. Och så droppar hon helt plötsligt att; ja, och så får du ju inte träna nu idag heller.. Satan, det hade jag totalt glömt bort.. :S Aja, så länge jag känner mig ok tror jag inte det är några problem. Eller rättare sagt, det ÄR inga problem för jag SKA köra det passet ikv! Basta! Käkade mycket god macka och fick ännu en Marimekko-ljuslykta till min samling =)

Nä, nu ska jag städa köket =) Lovade att göra det då pappa, hans födelsedag till trots, ska stå för matlagningen. Kommer bli smarrigt! Det har ryktats om parmaskinka, mums!

Ha d gött alla! Ni i Lule - saknar er redan! =)

Puss!

1 kommentar: