tisdag 20 april 2010

Psykiatri är ingen favorit.. :S

Sitter på psykiatriföreläsning nu och hade hoppats att det skulle vara vettigare denna gången än förra.. Men nej.. Mitt lilla hopp börjar sakta men säkert att släckas ut..

Igår blev en lite annorlunda träningsdag! Jag gick till gymmet för att köra mitt ryggprogram. Jag gjorde det och efter det gick jag till afron. Men det var vikarie vilket resulterade i ett enligt mig ganska värdelöst pass.. Kräsen? Nja.. Jag var oartig nog att gå efter halva passet och hamnade istället på ett 30-minuters spinningpass. Det skulle kombineras med ett body-pumppass med överkroppsträning vilket innebar att det var ett mördarpass för benen. 30 minuter backe, konstant! Sjukt jobbigt, men kul! Gick hem efter det och förberedde mig litegrann för eftermiddagens seminarium i hälsopromotion.

I morse var jag ute och gick en timme innan frukost i solen, var hur skönt som helst! Vaknade t.om. nån minut innan klockan ringde :)

Känner mig piggare nu än på länge! Skönt att värsta pluggstressen lagt sig nu och skönt att det börjar bli både varmare och ljusare! :) Igår satt jag och pluggade neurologi i Ljusgården och motivationen är ganska mycket på topp just nu! Känner att sommaren börjar närma sig och det är en liten morot!

Nä, nu kanske jag ska lyssna lite.. Kanske..

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar