tisdag 27 april 2010

Examination, Tim Foster och STHLM!

Hade examination i vårdhygien nu på morgonen så det var ytterligare 0,5 hp som bockades av på den allt mindre listan av saker som ska göras.. Jag tolkade det som att vi egentligen bara skulle titta på bakterieodlingarna vi gjorde igår och gå igenom den basala kroppshygienen en gång till men det blev en examination av förhörstyp, en praktisk sådan.. Tror iofs att det var väldigt svårt att kugga på det men det var helt klart mer seriöst än jag tänkt mig..

Efteråt gick jag och Sofia på lunchföreläsning med Tim Foster, en helt OTROLIG föreläsare, helt fantastisk. Vi hade en föreläsning med honom under nolle-p och när jag såg att han skulle hålla en till föreläsning idag anmälde jag mig på en gång. Riktigt bra! Och så fick man en mycket smarrig lunchbaguette på köpet ;-)

Nu ska jag sätta mig och fixa klart sammanfattningarna till nästa tenta. Ska skriva klart de idag och få de utskrivna imorgon så jag kan plugga hemma i STHLM.. Vet inte om jag skrivit det men jag åker hem imorgon kväll =) Så jag har lite flyg- och bussresor att plugga på samt lite dötid på flygplatser som ska användas effektivt är tanken :P

Ikväll är det phösarmöte igen och innan dess ska jag ha hunnit träna och käka middag också, blir en lång dag idag..

Visst ja, ringde till min arbetsgivare och jag ska till äldreboendet redan på torsdag morgon och träffa henne, ska bli spännande och kul att se var man ska spendera 8 av sommarens veckor nånstans =)

Nä, nu blir det barnneurologi! Bilder från årets första grillning kommer ikväll om jag orkar, annars imorn! Sköt om er! =)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar