torsdag 8 april 2010

I'm back!

Tjohoo! Och framförallt; wohoooo!! Psykologin är över!! Tentan är klarad!! Papper och böcker ska brännas på det största bålet ever, jag ska aldrig mer vandra denna väg! Ever..

Nu är jag tillbaks i föreläsningsbubblan, gillar denna bubblan mkt mer än tentabubblan, den får vänta en månad till. Idag är det hälsopromotion och senare neurologi som har avskräckt mig något otroligt efter att ha sett åhörarkopiorna.. Och jag som trodde ortopedin var mycket... :S Aja, det ska väl klaras det också, på nåt sätt..

Imorgon börjar vår phösarutbildning och på lördag ska vi åka mot okänd ort för vidare utbildning under helgen. Känner noll engagemang och känner för en gångs skull att jag inte behöver tvinga mig själv att hitta det. Jag kan faktiskt vara oengagerad nån gång då och då. Den här helgen känns som ett bra tillfälle att praktisera det.

Visst ja, fick ryggen tejpad igår hos sjukgymnasten och det är läskigt skönt! Kommer bli en återkommande grej, helt klart!
Nä, nu väntar duschen! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar