lördag 24 april 2010

Tjugofjärde april tvåtusentio

Tjo!

Nollehandboken är hyfsat fixad, lite småfix kvar!

Vi har bakat en alldeles utomordentligt god pizza, mums! Och så har vi sett HV knycka guldet från Skansen, underbart! =)

Nu ska vi bege oss till Anna där tjejkväll med spel och efterrätt väntar :) Skippar utgång idag, mår inte hundra.. :( Känner noll motivation till det mesta just nu, är dödligt trött, tycker jag sover tillräckligt många timmar, men jag vaknar alldeles för många gånger varje natt.. :( Vill bara att den här lp:n ska ta slut så jag få åka hem och vila upp mig och ha lite lov! Trots att jag ska jobba känns det som betydligt mer ledigt än pluggandet.. Är trött på det..

Nä, nu ska jag ringa mormor en sväng innan vi ska gå :)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar