fredag 16 april 2010

Helg!!

Halloj!

Sitter hemma hos Jeppsson nu och vi ska börja helgen på bästa sätt nu med fredagsmys! Det blir tv-kväll och äppelpaj, mums!

Imorgon ska vi åka skidor i Kåbdalis, typ 2 timmar härifrån, det blir en heldag i backen! Tyvärr ser inte väderprognosen sådär fantastisk bra ut, men så länge man har trevligt sällskap så ska det nog bli kanon!

Fick svar från kursansvarig idag ang massageexaminationen och jag kan tillgodoräkna mig det momentet då jag läst massage tidigare, wohoo! En examination mindre! Och så har vi fått svar på en del av fyra från senaste tentan, ett VG på reumatologin. Känns nice men det var den delen jag var säker på att jag klarat så hade hellre fått resultat från någon annan del.. men men, det lär väl komma så småningom!

Nä, nu ska jag skala lite äpplen!

Ha en grym kväll!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar