torsdag 1 april 2010

Första april tvåtusentio

Tjohoo!

Sjukgymnasten jag gick till i morse var bland det värsta jag gått till, och jag ahr gått till många kassa.. :S Noll intresse och noll social kompetens.. Kändes bara som att han ville göra klart "undersökning" och "behandling" så snabbt som möjligt.. Nä, kasst.. Tejpad rygg fick jag inte heller då tejpen tydligen var slut och de hade glömt att beställa ny, suck..

Har vart hos Jimmy och Linda och gett djuren mat och vatten och hunnit gosa lite med Elliot (ena marsvinet), han fick ligga på min mage och äta gurka, mysigt!

Nu har jag dragit ihop en egengjord müsli som ska ut ur ugnen om 5 min, ser lovande ut! Ska testa den innan ni får recept ;-) Har testat att göra en gång tidigare men det blev rätt kasst så hoppaspå bättre lycka denna gång! Så gott med egengjord och nice att veta exakt vad som finns i den och slippa allt skit de säkert har i ICAs..

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar