fredag 2 april 2010

Paketfixning och fruktsallad

Hola amigos!

Sitter här och avnjuter en alldeles fantastiskt god fruktsallad, mums! Tiden fördriver jag med att fixa ihop ett paket till mitt fadderbarn. Vet inte om jag skrivit det här på bloggen men jag gick med i PLAN för ett par månader sen och fick ett fadderbarn i Tanzania, en 6-årig flicka. Tyvärr får man inte gå ut med mer uppgifter än så men jag kan garantera er att hon är sötare än socker! Har fixat en nalle och bokmärken till henne som ska skickas i dagarna tillsammans med ett brev :)

Imorgon ska jag fixa och dona inför söndagen :) Det blir storstädning av lägenheten, och nej, det är inte för att det ser ut som en total mess i vanliga fall för det gör det inte, men klart det måste vara lite extra rent när farmor kommer hit. Annars kommer hon bara sätta igång att städa och det är inte det hon är här för ;-) Ska fixa iordning lite mer mat också och baka lite bröd hade jag tänkt :)

Nu blir det Postkodmiljonären och sen Så ska det låta!

Visst ja, måste bara skriva hur otroligt, otroligt glad jag är att G ska vara i Sverige hela sommarn, kan inte komma på när jag senast var i samma stad som henne så länge som 10 veckor.. Var alldeles för länge sen och jag har en känsla av att sommarn kommer bli grymmare än grym! :)

Sommarn -09

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar