tisdag 20 april 2010

Dagen i kort

Efter föreläsningen hade vi seminarium i hälsopromotion som gick kanoners!

På väg till gymmet pratade jag med mamma samtidigt som hon åkte på Skanstullsbron från Gullmars till Söder.. Hon lyckades tajma det så att hon åkte där samtidigt som Bajenfansen traskade från Medis till Söderstadionm underbar känsla att höra fansen genom telefonen! Hann se sista 15 på matchen också och jag fick fan rysningar :) I sommar blir det match! På Östra med solen skinandes mot en, underbar stämning och så vinst förhoppningsvis! Jag längtar!

Jag och Lisa körde street idag, ruggigt kul! Var nära att skippa träning idag då jag vart lite småseg men nu i efterhand är jag väldigt glad att jag gick!

Imorgon blir det psykiatri för fulla muggar, jag och Lisa ska köra i bibblan från 10 tills vi blir klara är tanken!

Nä, nu ska jag krypa ner i sängen :)

Puss!

1 kommentar:

  1. Ja tänk att du fick höra lite Bajenvrål! Härlig stämning och drygt 11.000 åskådare (bara bajare!!!) Synd med 5 gula kort men härligt med tre poäng.
    Nu håller vi tummarna för att askmolnen drar vidare nånannanstans eller försvinner helt. Kram!

    SvaraRadera