söndag 11 april 2010

Lång helg, rolig helg

Tjoho!

Tillbaks från helgens phösarutbildning! Vi befann oss på ett konferenscenter ute vid flygplasten Kallax och har haft föreläsningar i ledarskap, alkohol, studentskap samt lite olika övningar i ledarskap, kommunikation och samarbete. Mycket lärorikt och hyfsat vettigt för det mesta!

Vi bodde på hotell och fick alla måltider plus mellis/fika gratis, lyx! Maten har vart riktigt nic, speciellt morgonens frulle, mums, mums, mums! Vi har även fått renskav, biff och köttfärslimpa och pannacotta till efterrätt igår kväll. Igår vid middagen spelades det även upp gyckel, min grupp fick den äran (?) och vi skötte oss med bravur ska sägas! Vi hann även med att ta oss ett dopp i poolen och basta lite grann under gårdagen. Jeppe tetsade sin nya vattensäkra kamera under vattnet och fick en hel del icke så förtjusande bilder.. De lär komma upp på fejjan för er som är intresserade ;-)

Hotellet var riktigt nice, underbar service! Vi tre sov i samma rum där vi bara hade två sängar och en madrass.. Så vi puttade ihop sängarna och sov på bredden. Riktigt skön säng men har inte sovit mkt i natt så är rejält trött vilket nog märktes på mitt humör på slutet, energin tröt lite grann.. :S

Hur som har det varit en lyckad helg, tror att vi alla tre börjar känna oss lite mer föreberedda för vad som komma skall. Jag börjar göra det iaf! Jag tror på oss i gruppen, det här kommer bli kanon! :)

Nu ska jag ut på en kort prommis och ikväll blir det tv-mys och Wallander, lär iofs ha somnat innan det börjar men ska kämpa! :P Imorgon har vi hjärt-lungräddning..

Pusspuss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar